Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før såret grodde og ble sånn hvit stripe, liksom arr istedenfor åpent sår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 3,5 år siden jeg hadde ks, men arret er enda rødt, dog mye bedre enn før. Ser veldig godt at det er ks-arr ja.

Skrevet

Hmm, ok.

Da er det kanskje ikke det samme som et operasjonsarr fra en annen type operasjon?

Skrevet

Jeg vet ikke.... jeg måtte se. Og det er blitt lysere, men er fortsatt rødt. Kanskje det er noe galt med meg siden jeg enda har rødt arr etter 3,5 år?

Skrevet

Nå er det 4,5 år siden og det er mest hvidt men tok noen år ja. Tror det blir det samme som operasjonssår men tror også man "heler forskjellig" fra person til person men noen år må man nok regne med

Skrevet

Altså jeg tok ks i august i fjor og mitt ser helt fint ut, hverken rødt eller hvitt. Ble litt brunt i sommer i syden faktisk, synes så klart, men er jo under buksekanten, sjenerer meg OVERHODET ikke. Og det tok vel et par mnd så var det slik ? Altså jeg var oppe å gikk samme dag jeg tok ks, og arret grodde meget pent. 0 problem :)

Skrevet

Har tatt to keisersnitt. Første for 2 år siden. Det var rødt/lilla aktig i fargen og kjentes ut som en liten pølse. Ikke noe fint i det hele tatt. Dessuten kunne det til tider klø veldig. Ble sydd. Tok også keisersnitt for 6 uker siden. Denne gangen ble jeg stiftet. Arret er mye finerer allerede. Huden er glatt og fin over arret. Tok lenger tid å komme seg denne gangen, men arret er mye finere. Det er kun en liten stripe i huden liksom.

Skrevet

Det tok ikke så lang tid...noen mnd tror jeg...? Nå er det snart 3 år siden og går nesten ikke an å se det:o)

Skrevet

Blir kanskje ikke helt det samme, men fjernet blindtarmen i juni. arret ser veldig fint ut, men er fredeles rød / lilla.

Skrevet

Etter ca et år var jeg kvitt smertene i snittet, og etter det skiftet det gradvis farge, nå er det helt hvitt. Bortsett fra at det kan begynne og klø av og til, og da blir det skikkelig rødt... Det er fire år siden jeg tok keisersnitt nå:)

Ikke noe unormalt at det tar litt tid å heles etter k.snitt nei:)

Jeg var til kotroll his doktor pga at jeg hadde krampeaktige smerter i området rundt arret, og hele mageområdet "stivnet", og jeg falt greide ikke rette ut kroppen min. Da sa doktoren at en må regne med at det kan ta lang tid før en blir seg selv igjen etter keisersnitt, så om du ikke har noen smerter lenger, så tror jeg ikke du trenger bekymre deg:) Rødfargen forsvinner skal du se:)

Skrevet

arret mitt er blitt arr nå,og det ble det ganske tidlig..

er ikke hvit stripe da,men rød..

snart 6 mnd siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...