RajaPia Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Har ei som nettopp fylte 2 år. I går hadde hun et uhell sammen med faren sin , og hadde veldig tydelige smerter i armen. Fikk legevakttime , og for en gangs skyld ventet vi bare omtrent 5 minutter etter avtalt time , noe som er helt utrolig. Jenta blir undersøkt av lege.Hun sitter helt alvorlig og holder pusten lenge , men gråter ikke før hun sitter på fanget mitt igjen. Da sier legen hennes at begge armene fungerer likt og at hun ikke har smerter !! Det er kun for å få oppmerksomhet at hun gråter mener han !! Så drar vi hjem med en rekvisisjon til røntgen i lomma som vi kunne bruke om vi absolutt måtte sjekke. Vi bestemte å vente over natten , og ettersom hun ligger i min seng var det lett å holde øye med henne. For det første ville hun ikke ligge på favorittsiden sin. For det andre , når hun hadde sovnetsjekket jeg ved å heve armen forsiktig , og hun våkner halvveis , sier "OI" og starter gråte i halvsøvne. Skjønte jo det ikke var noe brudd , men nekter å tro at jenta ikke hadde smerter. Hun har ikke brukt den armen i dag omtrent , bare som litt støtte. Har såvondt av henne , og er irritert på legevaktlegen !
SuperGlad Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 forstår ikke helt hvorfor du er sint på legen. Hvis hun ikke viste tegn til smerte da han undersøkte henne kan jo ikke han gjette seg til at hun hadde vondt.
~Fanta~ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Har dere tatt røntgen da? Er masse "små" bein inni armen da...
RajaPia Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Mer irritert enn sint. Viste legen hvordan jeg sjekket henne,og da viste hun smerte , men det ville han ikke høre på. Når han undersøkte henne holdt hun pusten det meste av tiden og tårene trillet.. Ikke klarte hun å klemme rundt fingeren hans heller. Det er jo lov til å lytte på foreldrene for en gangs skyld for en lege også. Ikke bare avfeie med at hun bare er ute etter kos. Det får hun masser av uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå