enpå3ogenpå1 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 tenker på at det ikke er no særlig å arve madrasser. Hva synes dere?
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 reisesenger er såpass billige.. du får seng pluss ekstra madrass til under 500,- så det er ikke så dyrt..
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg sier nei til det. På smart club i trondheim får du reisesenger til 200kr.... Så de finnes veldig billige i butikken
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg hadde også kjøpt ny av dette siden de er såpass billige... Er sikkert ikke farlig å kjøpe en brukt, men du vet jo aldri hvordan den har blitt behandlet osv... Dersom en reiseseng svikter i en av sidene er det jo fare for at den kan klappe sammen over ungen (i verste fall), og det er jo ikke å anbefale akkurat! Jeg har solgt reisesenger, så JEG hadde hvertfall kjøpt ny for å være sikker... (Enkelte billigmodeller kan og virke litt skranglete synes jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå