Hiv o'hoi Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 æsj.. driver du med sånne ting?? Skal ikke dusje før jul jeg dah.. menneh... lissom... jeg får ikke snakka noe til deg på msn.. det kommer bare opp at meldingen ikke kan leveres til mottaker
Monajenten Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Å ja men jeg er jo ikke logga på:-o Og så skal jeg og min søte snille kjære snart se på God, Devil and Bob, så jeg fikk ti minutter her inne;) Skjønner at du ikke gidder å dusje før jul, det er jo bare kjedelig:-p
Hiv o'hoi Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Jaaaaa, men jeg har jo snakka til deg mange ganger mens du har vært frakoblet daaaaah.. Whatever lissom.. Og ja - jeg merker at jeg mangler litt søvn.. Lov meg å knocke JF ned i støvlene til helgen da..
Monajenten Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 SEFF lover jeg det:-D Eller --- prøve væffal...eller... JA SEFF LOVER JEG DET!!!!! :-D *stolt av meg igjen ja* ? Må sove dah!! *to minutter igjen*
Hiv o'hoi Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 hehe.. Alltid stolt av deg snupp.. Ja, kvelden nå.. Vi snakkes i morgen eller no.. Ikke det at jeg kommer meg på like ofte nå uten data, men jeg stjeler en annen her litt sånn av og til.. Snakkes snupp..kos deg med din kjære *smask*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå