Gå til innhold

Noen her som har bittelitt peiling på data?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver oppgave på microsoft works nå og lurer på om det er noen her som vet hvordan jeg får satt inn sidetall nederst på siden. Jeg trykker på sett inn, og så går på sidetall, men da kommer det bare et sidetall midt i teksten.

 

Setter stooooor pris på litt hjelp her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett markøren nederst...

 

Dersom det ikke fungerer med å flytte markøren kan du ta sidetallet å sette det inn som et "bilde" eller som feks "wordart" og flytte det hvor du vil etter det er satt inn...

Skrevet

Det går ikke å sette inn markøren nederst. Forklar det siste du sa er du snill *dum*

Skrevet

Jeg har aldri brukt MS works, men på andre MS-versjoner velger du "Sett inn" - "Topptekst/bunntekst".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...