ScaryMama Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg skriver oppgave på microsoft works nå og lurer på om det er noen her som vet hvordan jeg får satt inn sidetall nederst på siden. Jeg trykker på sett inn, og så går på sidetall, men da kommer det bare et sidetall midt i teksten. Setter stooooor pris på litt hjelp her:)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Sett markøren nederst... Dersom det ikke fungerer med å flytte markøren kan du ta sidetallet å sette det inn som et "bilde" eller som feks "wordart" og flytte det hvor du vil etter det er satt inn...
ScaryMama Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Det går ikke å sette inn markøren nederst. Forklar det siste du sa er du snill *dum*
ToreTang Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg har aldri brukt MS works, men på andre MS-versjoner velger du "Sett inn" - "Topptekst/bunntekst".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå