prøvekluten+3små Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 kom plutselig til å tenke på dette..dette er min tredje fødsel,men jeg har enda til gode å oppleve at vannet går..slimproppen gikk derimot begge gangene..men kan vannet gå uten at man har sett slimproppen?evt at de går samtidig?noen som har peil ?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hos meg gikk det samtidig første fødsel, om det skjer hver gang aner jeg ikke:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har aldri sett noen slimpropp og jeg har født 2 ganger, startet med vannavgang.. Sjansen er vel liten for at du starter med vannavgang dennegang om det ikke har skjedd før.
prøvekluten+3små Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 hihi,blir snytt for dette vannet hver gang jeg..bare lurer på åssen denne følelsen er...splashjjj...
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Vannet gikk sånn splashj med førstemann. helt syk opplevelse. Husker jeg lo godt da jeg ringte føden og der begynte de å le fordi jeg lo sånn ;-) Slimproppen min hadde ikke gått før vannet gikk, så jeg var ganske så uforberedt kan man si. Nå går jeg rundt her og er livredd for at det skal skje igjen. Er ganske ubehagelig egentlig, å ikke ha kontroll på at det bare renner ut av deg.... Har lagt tisselaken i senga just in case ;-) he he.... Men sjansen for at vannet skal gå denne gangen også er jo 1/3 og uansett så trenger det jo ikke fosse ut. Akkurat det avhenger jo på om hvor langt oppe/nede hodet ligger og om det evt er festet.....
utrolig 2007 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg venter nr 4 og har ennå tilgode å se denne berømte slimproppen, alle mine fødsler har startet med vannavgang. Jeg forventer vel at denne også skal gjøre det. Men denne gangen har hodet festet seg allerede (er i uke 35) så det er mulig at vannavgangen, blir annerledes en de forrige.....
Valentine nr2 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Vannet gikk med første mann og da så jeg ikke noe til slimproppen før eller etter. Så jeg kan visst forvente at vannet går denne gangen også. Først så bare piplet det og etter en liten stund sa det flopp (da lå jeg, siden hodet ikke var festet). Jeg gikk ned 2 kg fra før og etter vannet gikk.... Så det blir jo ganske vått. Men når hodet hadde festet seg, så kom det litt vann innimellom. bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå