Gå til innhold

allergisk mon NAN faktisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere barn som er det?

jenta mi på 6 mnd blir full av røde kuler og rødt utslett etter å ha fått NAN, men bare der hun har hatt hudkontakt med NAN!

er detr flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være den er varn slik at huden blir sånn.

Jeg ble slik da jeg skulle skjekke om melken til snulla var for varm.

Skrevet

nei, den er ikke for varm, men kan jo hende nan er litt sterk og at hun har veldi sensibel hud

Skrevet

Mulig hun kan ha melkeallergi. Har du prøvd NAN HA1? Fåes kun kjøpt på apoteket og er litt dyrere + at det er mindre i pakken. Jeg ville fått en time til legen og bedt om en allergitest. Er det snakk om melkeallergi får du resept på soya melk til jenta di. Men litt rart at hun kun reagerer der hun har hatt hudkontakt med NAN da.

Skrevet

Hun er ikke allergisk mot tåteflasken da? Latexallergi er ganske vanlig (er i flasketuter som er gule og ganske myke), og det er helt sikkert mulig å være allergisk mot silikon også (det er de som er blanke og hardere).

Skrevet

det er ikke flaskeallergi, da jeg blander ut melken for å ha den i maisgrøten, og det er da hun blir så prikkete, så jeg pumper meg istedet og det går bra.

skal fortelle dette når vi skal til barnelegen til uka, men det er ingen som har hørt om noe lignenede, ikke helsestasjonen heller.

kan jo hende hun har supersenibel hud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...