PøBeLiNe Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hei du..gruer du deg til intervjuet i morra,når skal du dit?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hmm Hvem er du a? :/
PøBeLiNe Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 meg du spurte om jobbet der i går,jobba litt samme søskenbarnet ditt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ahhhh =) Hehe.. Nei, gruer meg ikke så veldig faktisk =) Sikkert pga det ikke er så mye som står på spill.. Hadde jeg ikke hatt noe jobb så ville det nok vært annerledes.. Skal du på jobb i morra eller?
PøBeLiNe Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 nei har fri,jobba helga...lykke til da,bytta nick for en stund siden se
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Derfor jeg ikke skjønte no Ante meg at det var deg da, men ville være sikker så jeg ikke dret meg ut her Du får snakke med han neste gang du skal på jobb da Tusen takk, skal gi beskjed om åssen det går =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Skal dit 10.40 forresten Også på Rolvsøy 13.15 =)
PøBeLiNe Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 ok,ser han til tirsdag tenker jeg...good luck....nå må jeg legga meg,nattinatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå