Gå til innhold

fantasiløs!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du..gruer du deg til intervjuet i morra,når skal du dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm Hvem er du a? :/

Skrevet

meg du spurte om jobbet der i går,jobba litt samme søskenbarnet ditt...

Skrevet

Ahhhh =)

 

Hehe..

 

Nei, gruer meg ikke så veldig faktisk =) Sikkert pga det ikke er så mye som står på spill.. Hadde jeg ikke hatt noe jobb så ville det nok vært annerledes..

 

Skal du på jobb i morra eller?

Skrevet

nei har fri,jobba helga...lykke til da,bytta nick for en stund siden se

 

Skrevet

Derfor jeg ikke skjønte no ;)

Ante meg at det var deg da, men ville være sikker så jeg ikke dret meg ut her ;)

 

Du får snakke med han neste gang du skal på jobb da ;)

 

Tusen takk, skal gi beskjed om åssen det går =)

Skrevet

Skal dit 10.40 forresten ;)

 

Også på Rolvsøy 13.15 =)

Skrevet

ok,ser han til tirsdag tenker jeg...good luck....nå må jeg legga meg,nattinatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...