Gå til innhold

Vinterdresser fra Polarn O. Pyret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinna mi jobber på Polarn O Pyret og hun fortalte at i det siste nummeret av Foreldre & Barn så har de testa vinterdresser, men feil dress fra Polarn. De har testa en gammel bevernylondress som ikke en gang henger i butikk lenger! At det går ann! Jeg har kjøpt vinterdress fra Polarn i år og den er kjempegod, så ikke tru på alt dere leser! Bare et tips! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utenom tema når det gjelder vinterdresser,men..

jeg har ikke handla mye på polarn o pyret,det skal sies..MEN det jeg HAR handla,har vært av en kvalitet som ikke er prisen verdig i det heletatt!

klærne har mista formen etter bare få gangers vask,og den ene genseren gikk sømmen opp i bare etter ei uke..så her blir ikke mer handling på polarn nei..

åssen gidder dere bruke så sykt mye penger på klær som ikke holder hva de lover?

så på ei vinterjakke der..700 kr..til en unge i vekst..det er jo sykT!

Skrevet

Oj, da har vi heeelt ulik oppfatning. Jeg er kjempefornøyd med Polarn, spesielt yttertøyet er supert. Ungene mine bruker det daglig og arver hverandre, det tåler alt. Jeg synes det er verdt penga, absolutt!

Skrevet

Vinterdressen jeg har til min sønn kjøpte jeg på Polarn O. Pyret i fjor. Da gikk han i barnehage. Fikk utrolig mye positive tilbakemld fra de som jobber der. Han var den eneste som aldri var kald og våt(på hans avd.). Så jeg skal kjøpe vinterdress der i år også. Kan annbefales på det sterkeste :-)

Skrevet

Synes denne dressen fortjener en dytt :-)

Skrevet

Jeg også synes klærne fra Po.P er helt supre:) Jenta i huset har hatt 2 sett av vindklærne derifra. Disse har vært i daglig bruk i barnehagen som regntøy:) Lett å ha på og bevege seg i! Inneklærne er også fantastiske. Jeg synes de er slitesterke og holder fasongen.

Nesten så jeg ikke godtar at noen rakker ned på de...;)

I vinter har jeg lyst til å kjøpe vinterjakken og buksa derifra. Er det noen som har gode eller dårlige krittiker av de?

Skrevet

Vet ikke noe om denne dressen, men må generelt si at Foreldre og barn suger når det gjelder tester.

husker dere "friends"-vinterskoen fra Coop-Obs som ble best i test for 2 år siden? Jeg kjøpte den og den var jo ikke vanntett i det HELE TATT! Og nå i år hadde den plutselig blitt dårligst i test... Så de må jo ha bomma litt da de første gang påsto at den var helt vanntett...

Skrevet

Jeg har kjøpt denne dressen til lillegutt,

og er veldig fornøyd:)

Skrevet

...vil tippe vannAVVISENDE jeg...det er jo ikke akkurat en sko man kler på unga når det er klissklassvær og sørpe ute da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...