Gå til innhold

noen som har acta graco cosmic xtp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å snu setet til sjarmisen nå, da han mer eller mindre henger over det for å se hva som skjer fremme. men, når vi leser om monteringen der, så skal man bare bruke 3 punktsselen! Er ikke det litt lite? Eller er det sånn det skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og den står støtt som ett fjell.

Skrevet

sukk! Tusen takk:) Da snur vi setet. hjerteligst!

Skrevet

Huff...ja liker ikke jeg heller. Er jo ikke Isofix....Venter lengst mulig med å snu..... Husk at du må ha på selen på setet når barnet ikke sitter i.

Skrevet

Men dette gjelder jo ikke Acta graco Cosmic xtp. Der festet setet med bilens belter men barnet festes med belter i setet.

Skrevet

Ikke når barnet sitter fremover. da skal bilens belter brukes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...