brooklyn Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Vi vurderer å snu setet til sjarmisen nå, da han mer eller mindre henger over det for å se hva som skjer fremme. men, når vi leser om monteringen der, så skal man bare bruke 3 punktsselen! Er ikke det litt lite? Eller er det sånn det skal være?
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Vi har den og den står støtt som ett fjell.
brooklyn Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 sukk! Tusen takk:) Da snur vi setet. hjerteligst!
ApriIbaby Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Huff...ja liker ikke jeg heller. Er jo ikke Isofix....Venter lengst mulig med å snu..... Husk at du må ha på selen på setet når barnet ikke sitter i.
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Men dette gjelder jo ikke Acta graco Cosmic xtp. Der festet setet med bilens belter men barnet festes med belter i setet.
ApriIbaby Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Ikke når barnet sitter fremover. da skal bilens belter brukes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå