Helene_81 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har voksipose til Trym. Men det jeg syns var litt rart, er at det blir kaldt i fotenden av posen (i vinter som var, tenkte jeg på).. hmm.. Så jeg måtte legge et pledd der.. Er det flere som har opplevd det??
Beama Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Aldri opplevd det... Du hadde vel den lange flappen over bena før du knøt igjen? (et dumt spørsmål kanksje;))
Helene_81 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hmm.. Det har jeg, altså det med den flappen... Syns det er veldig rart at det blir kaldt i fotenden. Jeg måtte gå over til sportsdelen (Brio kombi - 06) når Trym var 4-5 mnd og det var jo i februar-mars. Og på den tiden var det kaldt og. Så det blir jo lunere når de ligger i bagen da..?!! Men den vokste han fort ut av
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 aldri opplevd det nei. Pass på at du bretter den så godt over at det er lite luft i fotenden og at den er brettet slik at det ikke kommer luft inn i hjørnene. Ei venninne av meg har en annen pose, som ikke kan brettes slik - at det alltid blir et stort luftrom i fotenden. Hun brukte varmeflaske der på det kaldeste. Men voki posen kan du jo brette slik at det faktisk ikke er plass til et pledd der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå