*Mamma'n* OVERTID Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hvorfor er alle magebildene jeg ser her inne så stoore? jeg begynner i uke 22 nå, og har ikke mage i det hele tatt. bare bitte litt liksom..
Athina' Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ikke ønsk deg stor mage, du er kjempeheldig for dette er slitsomt. Puster og peser bare man går opp en trapp, ikke få på seg sko, heller ikke klær, og en god natts søvn er det lenge siden jeg har hatt for det er ikke bare å snu seg - man må hoppe seg i rundt og selvfølgelig den tissinga som følger med.... ikkeno gøy! Og tenke jeg seg at jeg skal bare bli større og større i 13+noen uker til, herregud :-((
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 hehe. ja høres ikke noe serlig ut nei. men tenker at man blir mere `gravid` med litt mage?
Athina' Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Vel, ja hvis magen står i stil med ukene man er så. Jeg følte meg mye mer vel, vakker og sexy og i det hele tatt mye bedre når jeg gikk med datteren og magen vokste som normalt. Man så ikke på meg engang at jeg var gravid før jeg var 5-6 mnd på vei, men magen kom jo selvfølgelig da også men siden jeg ikke var så sliten og trøtt, som man blir på slutten, var jeg 'vakker' og komfortabel i hele svangerskapet med henne.Man nyter graviditeten mer hvis du skjønner hva jeg mener. Når jm til og med fleiper om at det er 2 inni der så blir man deppa altså hehe
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 ja jeg skjønner. hehe. gleder meg til den vokser litt da. vil ikke den skal bli veeeldig stor, men bare litt liksom..
Athina' Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Litt fin lissom - det ønsker jeg at du får :-))
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 ja litt fin.. hehe takk takk. og lykke til med den stoore magen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå