Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvordan går det?? Venter på bilde fortsatt:( Skuffet kan man si
Monajenten Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Nei men tussetrollet da, tålmodighet! *leter fortsatt etter nissebikini*
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Tussetrollet? hahaha... Den var ny! Jeg skal finne nissebikini til deg i London, jeg! Og finner jeg det ikke nå, så skal jeg finne det i oktober! og finner jeg det ikke i oktober skal jeg finne det i november, finner jeg det ikke i november skal jeg finne det i desember! og hvis jeg ikke har funnet det da, så skal jeg sy en!
Monajenten Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hihihihih sy en faktisk:-D Skal du ha puppemål da??? :-o :-p Nå hopper monabiggirl i dusjen;)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hehehehe... Ja, får jeg puppemål eller....? Jeg syr en, faktisk! For hånd... Eller i symaskin.. Den blir sikkert like stygg uansett!! Tenk på meg når du dusjer!! hah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå