Monajenten Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Rebekka og Sunniva Rebekka og Matilde Rebekka og Helene Rebekka og Sofie Rebekka og Miranda Rebekka og Therese Rebekka og Maria
MikroMidas Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Anniken Rikke Malin Sofie Amalie Viviann Fredrikke ...bare kaster ut noe her (:
allergibarn Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 så morsomt at alle svarer med jentenavn... er du gravid med ny jente eller? Kjenner noen som har Rebekka og Tobias, og det passer fint synes jeg.
Labbetøs Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2007 Nei jeg er ikke gravid enda. Guttenavn er derfor også velkomne. Jeg og gubben bestemte oss akkurat for at påsken er en fin tid å fjerne spiral på. Da blir det to år aldersforskjell Ble derfor inspirert, og gleder meg allerede! Hehe. Klarer ikke la være å tenke på slikt.
roxanne Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Robert Raymond Robin Ikke det at jeg ville døpt sønnene mine disse navnene akkurat :-) Unntak: Robert er nå et fint navn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå