Hiv o'hoi Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Går det på alder, vekt eller lengde? Lillegutt er bare 4 mnd, men jeg synes han allerede har vokst ut av maxi cosi setet sitt.. (nesten hvertfall)
Plutselig_gravid Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Går etter lengde og vekt ja. Jeg måtte bytte ut babysetet til lillegutt da han var 6-7 mnd. Ikke pga av vekten, men pga lengden. (Ørene hans var over stolkanten)
Hiv o'hoi Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Hm.. okay.. Det setet jeg har nå.. da sitter lillegutt med toppen av hodet helt på kanten av setet.. og det er heller ikke mye å gå på fra setet og til seteryggen på bilen, slik at føttene hans stanger i setet der.. kan vel ikke være meningen å bytte så tidlig? Han ligger på normal lengde...
ApriIbaby Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Vi byttet fra maxi cosi til Acta Graco Cosmic ved 9 mnd. Vi har en lang gutt.
LisaColli Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 snuppa sitter i maxi cosi enda, men skal kjøpe nytt snart. hun er snart 9 mnd, 7,8 kg og 68 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå