Gå til innhold

Forskjell på manuell og elektrisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en Avent pumpe som er både manuell og elektrisk - Avent Isis IQ. Da jeg for øyeblikket føler jeg ikke har så mye IQ, har jeg bare brukt den manuelle varianten, og ikke satt meg inn i innstillingene til den elektriske komponenten.

Men så ser jeg mange anbefaler å leie elektrisk pumpe fra ammehjelpen el.l. Er den bedre fordi den er mer avansert, eller fordi den er elektrisk? Burde jeg finne fra IQ-en og finne ut av den elektriske varianten, eller er den manuelle lik (bortsett fra at man må pumpe selv da, men det gjør meg ikke noe).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med Avent Isis IQ, men bruker daglig Avent manuell pumpe, og er sværrt fornøyd med den!. Bruker også elektrisk doobbelpumpe noen ganger hver dag. Synes dobbelpumpe er mye bedre, det går fortere, ja dobbelt så fort.......

Hvis ikke du skal pumpe mange ganger til dagen, og sliter med tette melkeganger slika at du er avhegig av å kunne tømme ofte, så ville jeg vært fornøyd med den jeg har var jeg deg. Å leie elektrisk pumpe er svært dyrt. Prøv å finne ut av den elektrske delen på IQ en du!!!

Skrevet

Har ikke erfaring med Avent sine pumper, bruker Dr. Brown sin manuelle og Medela sin elektriske. Jeg merker ikke forskjell på mengde, tømmetid eller noe sånt om jeg bruker manuel eller elektrisk pumpe. Det er bare mye lettere med elektrisk :o)

Skrevet

Jeg har avent sin manuelle og medela swing (den er eletrisk) og for meg er forskjellen som himmel og helvete..

Jeg kjøpte først den manuelle da jeg fikk mitt første barn og trodde ikke jeg kom til å pumpe så mye som jeg måtte. Men helt i starten gikk det greit med den pumpa, men den tok liksom aldri skikkelig tak. Og ble stadig mer irritert på den, men da jeg skulle ha nr 2 dro jeg å kjøpte ny og en eletrisk en..

Hadde jeg visst forskjellen på disse to tidligere hadde jeg kjøpt den tvert første gang. Dette var virkelig som å komme til himmelen i pumpeverden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...