Trønderpi Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Fargen på utfloden min er lys rosa, hva kan det være?
Giinaღ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Kan ikke dette være blod som kommer i forbindelse med at egget fester seg? har iallefall lest at det kan være lyse rødt/rosa.... Om dette kan stemme med syklusen din, da. Jeg antar det er dette du HÅPER det er også :)
Trønderpi Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Det kan kanskje stemme, har litt uregelmessig mens, så det er litt vanskelig å følge med. Håper virkelig at du har rett, for det er jo dette jeg HÅPER på ) Takk skal du ha, ble litt håpefull nå...
jåsjenta Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Vet ikke hvor du er i syklusen, men det kan og tyde på ekstra kraftig el.
babygullz <3 vilde Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 hvilken dag er du på i syklusen da?? det kan komme av 1 kraftig egglønsnig 2 festeblødning 3 spotting( som man pleier å ha før og etter mens)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå