Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har hoppet tau!!! og fått vondt i ryggen AUAUAUAUAUAU Syns å huske at det var noen som hadde en rullator her jeg... Sleng den over hit om du er ferdig med den... (attpåklatt med gogutt- var det deg?) au au au
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 åh, dæven. Kan du ikke sende den med il- post... Hehehe... Jau, da. det var ikke lurt å hoppe tau... Jeg er jo ikke 15 år lenger... Etterhvert som jeg hoppa så innså jeg jo det. men det var en masse mennesker som heia på meg, så jeg kunne ikke gi meg... Men bekkenet lå i en haug rundt anklene.. Kiropraktor i morgen tidlig Får nok kjeft, ja..
Plutseliten :) Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Huff og huff....du må nok innse at hoppetau og andre hoppeaktiviteter er forbeholdt de som er en 20-30 år yngre enn oss Sist jeg hoppet tau var med datteren min da hun var 5 år...da hoppet jeg bekkenet ut av stilling,og måtte til kiropraktor ørten ganger for å knekke det på plass.....Krykker var redningen den gangen. Og har jeg lært? JA! Goguttklatten tror jeg trenger rullatoren selv om dagen....men kanskje dere kan bytte på litt? Ønsker deg ihvertfall masse god bedring!!! Klem Stolt mamma til 2
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ja, kanskje hun bør ha rullatoren sjøl. Sleng over krykkene:)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 hei og *vinker med lillefingeren* hei og *vinker med lilletåa* Knegg... Lærer aldri.... Snart klar til skisesongen.. Som min mor sier-- "du må skytes før du gir deg, ikke sant?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå