Gå til innhold

Herregud, jeg har så dårlig samvittighet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 år var HELT UMULIG i går i timesvis. Når jeg skulle få henne ned fra senga hun hoppet i for hun skulle legge seg så var jeg ganske "krass" i måten jeg tok henne ned på (ingen kniping eller noe, bare litt kjapt på en måte). Men når jeg skulle sette henne ned så mistet hun balansen og datt bakover på rumpa og slo hodet i parketten (gikk over med en gang men...) Her sitter jeg og tenker om jeg har utført vold mot min stakkars jente... Hun sa etterpå at hun skled, men jeg tror nok det var fordi jeg slapp henne litt for tidlig så hun datt...

Snufs jeg tror jeg dør!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, det er sånt som skjer.....ikke tenk mere på det:)

Skrevet

Forferdelig følelse... Men tror de fleste har det sånn av og til. jeg har av og til tatt litt hardt i håret til jenta mi når jeg har ordnet henne og hun ikke vil stå i ro. Og av og til har det lugget. Har ikke gjort det med vilje, men får utrolig dårlig samvittighet! Men det hjelper å kanskje si unnskyld etterpå. Da får man litt dårlig følelse ut, i tillegg til at barna lærer at det går an å si unnskyld når man har gjort noe galt.

Tror ikke din datter får varige men av dette, men det er skikkelig kjipt når det står på. Det går nok fint :)

Skrevet

mener du det? jeg var ganske irritert når jeg satt henne ned :( nei, jeg er nok redd jeg har gjort min aller første "voldelige" handling... og den aller siste!

hater meg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...