mamma-til-2-jenter Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg er en del plaget med vondt i rygg/nakke. Jeg er (lett?) overvektig. 173 cm høy, 83 kg. Jeg må innrømme at dette med trening går opp og ned, men her på det siste har jeg prøvd å være flink. Det er bare at jeg får vondt i ryggen av å trene. Gå turer, sykle, styrkeøvelser, bøy og tøy, you name it. Ryggen begynner å verke nesten med en gang, og det varer i flere dager. (Men det er stort sett snakk om milde til moderate smerter). Jeg er ikke så dum at jeg tror at jeg ikke har godt av å trene, jeg er bare redd jeg skal bli værre i ryggen. At jeg kanskje ikke trener riktig. Noen som har noen erfaringer med dette? Eller har gode råd?
03+04+juli 10 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg har problemer med rygg :-(( Jeg MÅ trene for å ikke bli verre, etter min erfaring får jeg vondt i ryggen etter trening i ca 2 uker så stabiliserer det seg. Få hjelp av en treningsveileder for å se om du gjør øvelsene rigtig :-) Jeg sverger til naprapat i tilegg , Strekk ut! Hvor ofte trener du? Gjør øvelser som styrker der du har mest problemer:-/ lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå