Learning to fly Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg driver med barn og hjem, og jobb. Men jobben har jeg kun for att det skal gå rundt økonomisk. Jobber sovende nattevakt, ca halv stilling. Ellers så er det barna som er min "hobby". Jeg trives ute i naturen, men har alltid barna med, ellers er det jo ikke så gøy. Går på teater med barna, fisker med barna, reiser på alle ferier med barna osb. Det er dette livet jeg vil. Jeg treffer jevnlig venner på "klubb", vi er to ulike gjenger som treffes en avtalt kveld i mnd og prater og koser oss med litt vin/øl eller brus. Vi bytter på å treffes hjemme hos hverandre. Har tre barn, vurderer nr fire. For jeg tror jeg skal klare det, men er redd jeg tar meg vann over hodet. Så derfor lurer jeg på hva dere driver med sånn ellers, og om dere føler dere hadde hatt tid til flere barn...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hobbyen min er fotografering...=)
RundLurt? Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Perfect home og familien min. Har tre, hadde nok takla og hatt fler og, selv om det ikke er ønskelig, da jeg føler at tre tar mye tid og krefter..
ツWonderfull Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 jeg har egentlig ikke noe liv utenom jobb, mann og barn.. Synd, men fakta....kunne desperat trenge meg en tur på byn med en vennninne snart.
børdi Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 fotografering maler bilder foreningen jeg går i hver 14 dag , med god mat, skravling og brus:-)
Turid Laila Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Cafe med venninner eller dra på ishockeykamp.
Mille** Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jobber 75 %, resten av tiden bruker jeg på barna mine og mannen min, treffe venner og familie, dra på turer...Har "bare" to barn, og syns det er nok, 4 høres nesten uoverkommelig ut. ;o)
M@mm@ til mine barn Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Venner, strikking, symaskin, brodering, fiske, kino, teater.
Nesly Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Vi driver aktivt med hest. Jeg og mannen min eier 2 travhester som tar masse tid. Så har nok å henge fingrene i:-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Handball er min store hobby. Går ofte i bassenget, men har ungen med da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå