tuppa prøvd lenge Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 vitaminer til gravide på nettet? til en rimlig pris:) eller holder det å ta folin og omega 3?
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 hehe:) noen flere?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg er ikke grvid da, men tar tran, multivitamin uten A og D, og folat/folsyre. Startet også med jern, siden blodprosenten min var litt lav (men innenfor normalen).
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hei hønemor 85:) Jeg har kjøpt på billigetester.no, de heter gravitamin. Så tar jeg omega 3 ved siden av (uten vitaminer i).
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 takk for svar!:)ja, jeg sa til sambo at jeg vil kjøpe vitaminer og han sa at han skulle jobbe i byen i morra så han skulle stikke innom apoteket å kjøpe for meg så jeg skal visst ikke kjøpe på nettet alikevel:)hehe er ikke lenge til vi prøver nå!gleder meg:) lykke til og håper spiren sitter trygt i magen din snart:)
Babyønske �� Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg tar Møllers Total, som inneholder en omega 3 kapsel, og en multivitamin kapsel(med bla 200 mcg folat), jeg kjøper den på dagligvaren, koster ca 80 kr for en mnds forbruk. Og så tar jeg folattilskudd (vanlig 400 mcg) fra apoteket.
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2007 heiehei dreamer! går det bra med deg? er ikke lenge til jeg kommer å holder deg med selskap nå! men jeg håper jo at du er på 1.tri når jeg kommer da:)hehe kjøper det der inne jeg da, for da slipper sambo innom apoteket. han ville helst slippe.hihi
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 heihei:) det går bra med meg vettu. Går det bra med deg? Ikke lenge til du kommer og holder meg med selskap nå nei. Det blir koselig!! Håper jeg er over på 1. tri når du kommer hit, men da kommer du nok rett etter og holder meg med selskap der;) Billigetester er kjempebra, både testene og vitaminene. Håper du blir gravid med én gang dere begynner å prøve!
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2007 jo jeg har det bra jeg!er litt utålmodig for tiden da;)hehe er fint du holder deg oppgående da. jeg følger med på deg:)hehe og jeg skal komme fort over til deg på 1 tri altså!må hole deg med selskap vettu:) skal inn på billigtester etterpå å kjøpe:)hehe når har du ikm da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå