Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 ...hva slags økonomisk situasjon er dere i? Har dere to gode lønninger eller har dere det trangt med mange barn?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Vi har tre barn. Ikke spes gode lønninger...helt normale antar jeg. Vi har et rimelig hus, men to studielån og to biler. Det går helt greitt økonomisk, men det er ikke sånn at vi slenger rundt oss med penger akkurat...
RundLurt? Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Vi har og så vi greier oss fint synes vi selv da, ikke noe ekstravagant livsstil, men bra etter våre normer!! Vi har det akkuratt som vi vil ha det akkurat nå=0)
Sånn kan det gå Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ikke nødvendigvis noen direkte sammenheng mellom antall barn og økonomi vet du. Vi har i hvertfall med våre 8 barn lønninger så vi greier oss godt, og vel så det. Men den gangen vi hadde bare 1 barn, ja da hadde vi dårlig råd da. ;-)
supergyda Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Det var mange barn. Mine, dine og våre?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 5 barn, rundt 900 000 i brutto årslønn tilsammen inkl barnetrygd. 1 liten ny bil, en stor gammel, vanlig enebolig. Har det godt, ferie og fritid, kjøper det vi trenger når vi trenger det.
supergyda Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Det er imponerende. Bare tanken på at noen faktisk har født åtte barn gjør meg helt stum av beundring. En ting er en del svangerskap (antakelig ikke åtte), og åtte fødsler, en annen ting er oppfostring av åtte barn. Jeg bøyer meg i støvet, mens jeg skammer meg ved tanken på at jeg synes det er strevsomt med en.
Sånn kan det gå Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, ikke 8 sv.skap, men 9. Jeg hadde dessverre en SA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå