lego Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Sambo har fått billetter til en premierefilm og premierefesten. Det er neste helg, og jeg har egentlig ikke lyst til å gå. Sambo ble skikkelig skuffet når jeg sa at jeg ikke ville dra dit. Jeg sa han kunne gå alene, eller sammen med noen andre. Uansett så er både søstra og svogeren der, + ihvertfall ett vennepar av han, så han blir jo ikke der uten noen han kjenner akkurat... Jeg har det ikke så særlig bra med meg selv om dagen, ihvertfall ikke andre steder enn i sofaen liksom... :-s Ikke har jeg noe å ha på meg, ikke har vi penger til å dra heller egentlig, ingen barnevakt ennå. osv.... uff, liker ikke å skuffe sambo altså.... Men skal jeg bare glemme meg selv da? Kommer ikke til å føle meg komfortabel der i det hele tatt, ikke vet jeg hva filmen går ut på heller.... *Blæh*
lego Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 Må forresten bestemme meg i morgen...
lego Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Ingen som har lyst til å fortelle meg hva jeg skal gjøre?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jooooo kom an. Bli nå med. Du har sikkert godt av å komme deg ut litt! Kjøp noe hårstæsj, en ny topp på salg, finn frem litt sminke og bli med.
Pixie Power Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Du kommer garantert ikke til å føle deg noe bedre av å hengi deg til det negative og bli på den sofaen...
lego Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Hehe. Det var akkurat som å høre venninna mi.... Før kanskje prøve å skaffe barnevakt da....
It's all about me Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Så leneg det ikke er en større grunn til at du ikke vil gå enn at du bare ikke har lyst synes jeg du skal bite i gresset å bli med. Et forhold synes jeg går ut på å bli med partneren også på ting en selv ikke har interesse av bare for å glede den man er glad i. Så hopp i de og ble med, det blir sikkert kjempe gøy. I verste fall har du i ettertid ett ess på hånden å bruke mot han når han ikke vil bli med deg på noe.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Det er nettopp når du føler deg litt slik at du har godt av å bli med/godt av å komme deg litt ut! Du vil garantert føle deg bedre etterpå!
Mamma´n til A og F Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Uten tvil, kom deg ut av sofaen! Livet er for kort til å trekke seg tilbake. Kjenner meg igjen i deg, men beste medisin er å komme seg ut. Du kommer garantert ikke til å angre. Som hun over sier, på med sminken, lån klær av en venninne og koooos deg:))
lego Skrevet 30. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2007 Ja.... Dere har vel rett.... hmmm.... Får be sambo takke ja til de billettene da, også får vel jeg gjøre ett forsøk på å få noen til å sitte her den kvelden da se....
lego Skrevet 30. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2007 hehe. jeg burde vel vist at dere kunne klare å overtale meg... Men da blir sikkert sambo glad... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå