<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Flytter til Bærum om kort tid;) Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre gravide eller noen som prøver;)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei, jeg bor i Bærum. Er fra Danmark men har bodd her i fire år. Jeg er gravid i uke 20 og venter en liten jente d.28.02.08. Koselig å holde kontakten med folk i nærheten;)
anonymus 2 små Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Jeg bor også i Bærum, har bodd her siden feb, så kjenner ingen her... Er gravid i uke 29, med termin 20 des.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg bor en kilometer nord fra Sandvika. Hva med deg?? Så gøy at du venter julebaby, er selv desemberbarn og syntes det er gøy å ha bursdag i den måneden.
anonymus 2 små Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg bor i Sandvika. Hehe.. jeg er desemberbarn jeg også, men har aldri syntes det har vært så stas... hehe. Syns alltid søskene mine fikk mer ut av bursdagen sin enn meg
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, ja broren min hadde altid veldig fin sommerbursdag nå du sier det;) Men jeg er veldig veldig glad i julen jeg. Sikkert derfor jeg har vært fornøyd. Vi får se om ikke fler skriver her og eventuelt lage et bimtreff.
anonymus 2 små Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg elsker julen, det er den beste tiden av året, blir jo helt tussete. Har en følelse av at det blir mye julebaking i permisjonen min i år... hvi jeg klarer da... hihi. Kunne ikke tenkt meg en bedre julegave enn det jeg får i år: Bim treff i sandvika hadde vært koselig det, så får se hvor mange det er her inne
Nelly79 Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Bærum her også, har termin 3 mars og skal på ultralyd i morgen...
mari.a Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 ja, født og oppvokst:) bor på kolsås og venter nr2 22okt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå