Gå til innhold

Er det noen som er fra Bærum her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter til Bærum om kort tid;) Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre gravide eller noen som prøver;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, jeg bor i Bærum. Er fra Danmark men har bodd her i fire år. Jeg er gravid i uke 20 og venter en liten jente d.28.02.08. Koselig å holde kontakten med folk i nærheten;)

Skrevet

Hei.

Jeg bor også i Bærum, har bodd her siden feb, så kjenner ingen her... Er gravid i uke 29, med termin 20 des.

Skrevet

Hvor i Bærum bor dere?

Skrevet

Jeg bor en kilometer nord fra Sandvika. Hva med deg?? Så gøy at du venter julebaby, er selv desemberbarn og syntes det er gøy å ha bursdag i den måneden.

Skrevet

Jeg bor i Sandvika. Hehe.. jeg er desemberbarn jeg også, men har aldri syntes det har vært så stas... hehe. Syns alltid søskene mine fikk mer ut av bursdagen sin enn meg

Skrevet

Hehe, ja broren min hadde altid veldig fin sommerbursdag nå du sier det;)

Men jeg er veldig veldig glad i julen jeg. Sikkert derfor jeg har vært fornøyd. Vi får se om ikke fler skriver her og eventuelt lage et bimtreff.

Skrevet

Jeg elsker julen, det er den beste tiden av året, blir jo helt tussete. Har en følelse av at det blir mye julebaking i permisjonen min i år... hvi jeg klarer da... hihi. Kunne ikke tenkt meg en bedre julegave enn det jeg får i år:

Bim treff i sandvika hadde vært koselig det, så får se hvor mange det er her inne

Skrevet

Bærum her også, har termin 3 mars og skal på ultralyd i morgen...

Skrevet

ja, født og oppvokst:) bor på kolsås og venter nr2 22okt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...