bever Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Noen som har input til meg om hvordan det er å besøke Kristiansand i november? Ser at Dyreparken er åpent, men er det noen vits? Holder Rica-hotellet åpent? Hva annet er verdt et besøk nå på høsten - med barn? Noe badeland i området? Alle råd og tip som gjør en høsthelg i Kristiansand verdt besøket mottas med stooor takk!
bever Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 Ingen fra Kr.sand her nå????
kompemor Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Er fra Kristiansand jeg... Men føler det er litt vanskelig å fremheve noe som skjer i november. Er jo mest action her om sommeren. Jeg prøver likevel. Dyreparken er som du sier åpen hele året og er vel verdt et besøk, vi har årskort og nyter alle årstider i parken. Badeland har vi ikke, nærmeste ligger i Lyngdal ca en times kjøring fra Kristiansand. Har ikke vært der men det er visst nytt og flott. En gåtur på Odderøya like ved byens sentrum er også flott i bra vær. Tar dere turen på en søndag kan dere gå til vaktmannsboligen og kjøpe en vaffel og nyte utsikten. For handlelystne store og små har vi sørlandsparken med et digert handlesenter og flere store lekebutikker. I Tresse nær sentrum har de en bra lekeplass hvor det stort sett alltid er andre barn å leke med. Vi har jo teateret, vet ikke hva som går der men det går jo an å sjekke. Vet at de skal sette opp reisen til julestjernen i førjulstiden. Er sikkert flere julemarkeder i disse tider. Vet ikke om du ble noe klokere jeg.... Håper dere får en fin tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå