Gå til innhold

Da har jeg født...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker for tidlig kom Felix den 23.september etter 36 laange og jævlie timer. Vannet gikk halv 4 natt til lørdag.

Han veide 2200 g og var 45 cm lang.

Trengte bare litt starthjelp, men nå er han frisk og fin så nå er det bare ammingen som skal være i boks før vi får han hjem.

Jeg prøvde meg på lystgass, men det hjalp bare i noen minutter. Måtte ha epidural når de satte på dryppet...DA ble det vondt da..Da de satte igang dryppet hadde jeg 3 cm åpning, en halvtime senere var det 10 cm åpning så kan si det var passe vondt.....

Ble nesten tvingt til å ta epidural til slutt....Noe som er dritt fordi de fikk setti den spinalt så jeg er har vært meget syk (er det enda) fordi jeg lekker spinalvæske inn til hjernen såfort jeg reiser meg....JÆVLI hodepine....Er hjemme en tur inatt pga. jeg trengte å komme meg litt hjem fra sykehuset, men barnefaren er på sykehuset med felix...

Han er så nydelig atte. Vi får reise hjem såfort Felix fullammer.Han har ammet en del allerede så vi er nok hjemme med han i løpet av uken!

JÌPPI!:)

Har lagt inn noen bilder, så ta en titt da vell!! Han er helt perfekt, skriker ingen ting og sover om natten.

Å melk har jeg nok av..Er regne pumpemaskinen. Ufff.....hehe.

Jaja, nei gled dere jenter:) Det er flott..Jeg har fått en jævli start, men de sier jeg vil bli bra om ikke lenge så da får jeg også nyte min herlige sønn:)

Vil bare si at dere burde forberede dere på at det er en tid etter fødselen også!!!Det kunne jeg ønske at jeg ble forberedt bedre på hvertfal. Komplikasjoner kan skje, men heldigvis er det sjeldent det blir så ille som det ble med meg....

Kommer nok en mer detaljert historie senere når jeg er frisk og ikke er sengeliggende.:)

Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse:=)

Må bare si at Felix er et nydelig navn, skulle ønske sambo likte det, for det er sååå fint...

Kos deg masse :)

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE MED GUTTEN!! og god bedring til deg!

Skrevet

Gratulerer så mye med den skjønne gutten. Så på bildene av vidunderet jeg :-) Helt utrolig at han har vært i magen, ikke sant?

Gleder meg til min skatt kommer ut også :-)

God bedring til deg, håper du kommer deg fort!!

Skrevet

Gratulerer med gutten, søt han var! Lykke til og kos dere når dere er vel hjemme og friske og raske!

Skrevet

Gratulerer så masse med den skjønne gutten deres! Og god bedring, håper du kommer deg raskt...

Skrevet

Har du ikke fått behandling mot spinalhodepinen?

Det er farlig å gå med spinalhodepine i mange dager!

De setter en blood-patch inn i ryggen hvor de gjorde feil med epiduralen.

Da blir du helt bra igjen. Det må de fikse opp i!

Få det ordnet så fort som mulig.

Klem

Skrevet

Herlidussen, så god han er:) Så bra at ammingen ser ut til å gå bra og at dere snart kan komme hjem alle sammen.

Skrevet

GRATTIS =)))))

Skrevet

Grattis! Høres ut som ting ordner seg for dere snart ja!

Skrevet

Gratulere så mye. Ønsker dere god bedring og lykke til fremover:o)

Skrevet

Tusen takk:) Ja håper det ordner seg snart.....Orker ikke å ligge sånn som dette stort lenger....

Til du som sa det om spinalhodepinen:

Jeg har tatt Blood Patchen...Men den ser ikke ut til å ha hatt noen virkning.

Som dem sa, i de fleste tilfeller (altså 70 - 80% av tilfellene gjør blood patchen deg helt frisk.)

Så er jeg da såklart atter en gang en av de få.... som ikke har fått noen virkning...

Skrevet

Gratulerer med lillegutt. Håper du kommer deg raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...