ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvordan pakket dere den inn? Skal selge en vogn nå og bare folk langt unna der jeg bor har gitt respons. Hvordan gikk frakten?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 Dytter da dette haster litt.
tre små... Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 ja jeg sendte en vogn! tvillingvogn til og med og med hard bag så stor pakke... hehe;) det gikk iallefall veldig fint det!! pakket den i en stor eske.. passet på å ha ekstra beskyttelse på de delene som "stakk ut" mot eska...!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg har sendt av gårde noen vogner;-) Har fått tak i papp som jeg har teipet rundt stort sett hele vogna,gjerne med bobleplast rundt hjørner og skarpe kanter.(innenfor pappen) Har så tredd to søppelsekker utenpå vogna ,mot hverandre om du skjønner,og teipet den så det ikke går opp;-)
Bratsj Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Har nettopp gjort det samme, kjøpte bobleplast og dro noen ganger rundt vogna, og den kom godt frem etter 4 dager (Oslo-Nordland) Posten har en egen transport for vogner og sykler og slikt - og tar 199,- for å sende barnevogner.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 jeg kjøpte bare sånne poser til å ha bildekk i på biltema jeg, funket superbra. En pose i hver ende av vogna, og surret inn m brunteip, he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå