Gå til innhold

Hemorider???

En Prins + Prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff... Jeg får skikkelig vondt når jeg bæsjer, og det har begynt å blø litt... har hatt det i 3 mnd nå kanksje... kan dette være hemorider... jeg var hos jordmor på etterkontrollen, å hun sa det bare var et rift, men da blødde det ikke, også hadde jeg trudd det gikk over, men det er der enda, å nå blør det i tillegg...... hjep....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres sånn ut. kjøp alcos anal... det burde hjelpe uansett tror jeg!

Skrevet

får man kjøpt det reseptfritt på apoteket?? hvordan bruker man den? huff, jeg kvier meg såååå til å ta kontakt med legen om dette....

Skrevet

jaja det er reseptfritt. bare be om det på apoteket. jeg skjønner deg godt jeg, synes også det er ubehagelig!

Du får krem og du får stikkpiller... så kan du velge hva som er minst ekkelt..

Skrevet

så flott... da håper jeg det funker!!! takler ikke detta lenger... er skikkelig vondt!! :( takk for svaret =)

Skrevet

Ikke noe problem. men er det ikke bedring etter 1uke så ville jeg krypi til legen for sjekk. men det ordner seg nok skal du se ;)

Skrevet

ja, jeg må vel bare det da.... HÅPER det blir bedre azz!!! kommer med t innlegg om ei ukes tid jeg :P

Skrevet

Viss det føles som om du bæsjer piggtråd så er det nok helt sikkert hemorrider. Sannsynligvis og innvendige.

Du kan og få utvendige da kjenner du akkurat som en liten "pose" eller "ert" utfor endetarmen.

Kjøp alcos anal og følg oppskriften nøye.

Håper det blir bra:-)

Skrevet

IKKE kjøp alcos anal, den virker ikke. Prøv heller Xyloproct, DEN virker. Du vet du har hemoroider hvis du har en liten (eller flere) klump(er) utenfor endetarmsåpningen. Lykke til:)

Skrevet

men jeg har ingen klumper.... kjennes ikke sånn ut iallefall... men det kjennes ut som piggtråd når jeg bæsjer... skikkelig vondt!! :( det må vel være innvendig da.... men ikke langt inn heller kjennes det ut som.... litt lenger inn enn helt ytterst lissom!!

Skrevet

Enig med Askepott - IKKE KJØP ALCOS ANAL!!

Den stinker også..

Kjøp Xyloproct. Den har de i kjøleskapet på apoteket. Den har mer bedøvende effekt og kan brukes ved rifter og andre plager enn hemorider også..

Skrevet

Det er sikkert forskjellig og opp til hver enkelt.. Har erfaring med Alcos Anal, og jeg merket bedring med en gang ;)

Skrevet

okey, nå må jeg spørre litt her. Hvis man blør av og til når man bæsjer og det av og til gjør vondt. Er dette hemorider? Føler ikke noe annet ubehag. Hmm, ikke tenkt tanken, men etter å ha lest dette begynner jeg å lure....hmm...

Skrevet

jeg kjøpte alcos anal... håper den funker... glemte å spørre hvem som var best, men det er vel veldig opp og ned fra person til person... Hvis ikke den funker, prøver jeg den andre.. men det står på pakka at det kan ta fra 4 - 6 uker før det blir bra, å at man skal bruke det 4 - 6 ganger om dagen!!

Skrevet

å forresten..... hvor mye skal man smøre på?? å hvor mye skal man klemme inni???

Skrevet

Du merker nok bedring veldig raskt. Tror du skal smøre morgen og kveld og etter avføring.

Men du skal vel smøre i 6-8 uker selv om du blir bedre før det. Anbefaler deg absolutt å gjøre det, viss ikke kan du fort få tilbakefall!

Skrevet

Smøre på lik mengde som du bruker med tannkrem. vet ikke hvor mye inni. Har ikkae hatt inni.

Skrevet

Har brukt alcos anal, og jeg blei bedre etter få dager.

Men hvis du slutter så vender det fort tilbake ja.. :)

Lykke til!!

Skrevet

ja, stemmer, det stod det ja... da spruter jeg bare litt inni.. vanskelig å vite hvor mye man spruter inn da!! men får vel bare prøve meg fram!

Skrevet

jepp. men tror det gjelder å ikke ta for mye heller.. da blir det fort dyrt.. .:P

hehe...

Skrevet

hehe.. skjønner!! den er god...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...