Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Lurer på en sak! Om man spiser mye gulerøtter under svangerskapet, blir babyen påvirket av det på noen slags måte da? jeg spiser vel ca 10 stk hver dag. Har helt dilla! Noen som vet?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 vel...har jo hørt at for mye av noe ikke er godt for noe..tror nok kroppen din sier i fra,men for mye a-vitaminer er ikke så bra for dere nei...
betty74 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Gulerøtter er jo godt, da.. men 10 stykker??? Jeg kan ikke tenke meg at det skulle være farlig. Men gulerøtter inneholder jo a-vitamin, så hvis du blir dårlig, så ville jeg kuttet ned på mengden hvisjeg var deg. A-vitamin skal man ikke ha for mye av, mener man kan få hodepine hvis man har fått for mye av det. Dete r bl.a derfor det ikke er anbefalt å ta både multivitamin og tran. Kan jo være greit å sjekke opp dette med legen din, men som sagt hvis du ikke har noen uheldige bivirkninger av dette, tror det det går fint med bayen og. Hørt man kan bli gul av å spise for mye gulerøtter... He he
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 gul? oi:S Eller, var dette kødd ? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå