Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 At dere ville bli gravide i 2007 og at alt ville gå bra hvis jeg ikke reiste utenlands, ville dere reist for det??? Jeg ble nemlig spådd graviditet i 2007, det skulle bli en jente og alt ville gå fint om jeg ikke reiste utenlands.Dette var hun meget streng på. Hittil er det kun svangerskapet som har stemt, for jeg vet ikke hva som bor i magen min.. Jeg tror vel egentlig ikke så mye på det, men sambo gjør meg nervøs.. SÅ; ville dere riest eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 jg ville ikke ha reist, bare sån for sikkerhets skyld.
mamma`n til nurk Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Tror ikke jeg ville reist...er litt overtroisk..
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg ville reist. Ble spådd at jeg skulle bli gravid i 2006, men det skjedde ikke. Men det hender jo selvsagt at spådommer faktisk stemmer..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Ja uff, er veldig usikker selv.. Men jeg tror jo egentlig ikke på det. Og billettene bookes i morgen, alt er spandert.. Jeg føler at jeg ikke kan si nei, lissom.. Og hun spådama spådde i helt vanlig kort, ikke noen form for tarot eller noe, så jeg er jo litt skeptisk.. Vant et sånt brev fra mess tv for et år siden.... Ååååå assa, what to do???
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 IKKE DRA!!! hvis du hadde blidd spådd at du var gravid, uten mulighet til å¨sjekke det, hadde du drokke deg dritings da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 ? Drikke seg dritings? Det sier hun da ingenting om. Det er jo bare å ta med noen grav.tester!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Men assa, jeg ER jo gravid da.. Og det var det med å reise utenlands som var fy-fy i følge hun dama.. Men innebærer det også turer til Svinesund da? Utenland er utenlands.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 jeg har ikke sagt at hun sier noe om det.. det var et eksempel. hvis det er en fare for at noe kan gå galt, burde hun ikke dra.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Jeg har vært i både Spania, Polen og Sverige i dette svangerskapet. Tar du forholdsreglene dine, så går nok dette bra
Baby nr3 ombord Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 JEg er overtroisk da, så ville absolutt ikke tatt sjansen nei! Om det uansett skulle skje noe grnt en gang i fremtiden kommer du ALDRI til å få fred med deg selv om du tok sjansen på å reise.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 veldig dumt å bli spådd om sånne ting da, er jo bare tull egentlig.. så jeg hadde dratt.. du blir sikkert gravid om du drar eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Jeg ER gravid da, det er derfor jeg er så usikker... HI
Gjest Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Jeg hadde nok reist. Å reise utelands kan jo ikke skade barnet i seg selv, isåfall må det være noe i utlandet som kan ødelegge svangerskapet. Og av sånne ting vet man jo at det er mat og dyresmitte o.l. som er farlig, så hvis du tar dine forhåndsregler når du er på ferie, så skulle det jo ei være noen fare. God tur
~Roskva~ Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ville helt klart ha reist, jeg. men så er jeg ikke videre overtorisk av meg, heller...
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Tror ikke jeg ville reist jeg. Er litt overbevist om de spå-tingene jeg..... Ble spådd når jeg var 14 år om at jeg ville oppleve store ting i veldig ung alder, og at jeg ville vite hvem som var den rette med en gang jeg så han. Møtte mannen min mens jeg var 15, og vi er sammen enda. Fikk førstemann når jeg var 16 år, og det var vel en stor ting :-) Så jeg tror på det, og ville ikke ha reist. Sånn for sikkerhets skyld :-)
Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg hadde turd å reise selv. Da hadde jeg bare gått å tenkt på dette hele tiden etterpå, det hadde plaga meg, og jeg hadde blitt så engstelig. Selvom jeg er veldig forsiktig med å stile/tro på sånn. Men siden det allikvel stemmer litt, så hadde jeg ikke tatt sjansen.
vannkvinne82 *060208* Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Kjenn på magefølelsen din... hvis du ikke har lyst, reiser du ikke. virker nesten litt sånn, siden du sier at alt er spandert osv... ikke tenk på spådommen, bare hva du selv vil. det verste er vel hvis en reiser uten å ha lyst, og at det da skjer noe med barnet. har du lyst til å dra, går det sikkert bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå