Kjærlighet <3 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Skal vi lage ny baby nå? Eller skal vi vente??? :-D
nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ja, lag en nå.... skulle ønske det var meg. Men sambo vil ha kun en!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Næhei!!! Jeg har 9 dager til termin. Tjukk og j&%¤#g, trøtt og sleten. Vil ikke anbefale noen å gjøre dette her nå... Nyt det å kunne ta på deg sokker uten å føle at du tar livet av noen... ;o)
Tomaten Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Syns du skal vente en mnd til jeg... da skal nemlig vi igang også Ønsker meg så ille en høstbaby:)
Kjærlighet <3 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Har så lyst på en liten en:-) Så veksler på å ville sette igang med en gang og å vente... Har ikke fast jobb (har bare ut året...) Hadde jo vært greit å ha det før en satt igang... Dessuten vet jeg ikke om jeg er klar for mange måneder rundt do-skåla... Men selve babyen er jeg klar for da:-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Ja!! lag en !! og en for meg å!!=P jeg å vil..men skal gifte oss juni 08 og vil ikke være gravid da...tihi=p får vente til bryllupsnatta gitt..tihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå