Gå til innhold

Gravid, men få (ingen?) symptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er altså gravid med nr.2. Nettopp funnet det ut, så er i min 5.uke...

Men jeg har ingen "klare" symptomer (bortsett fra uteblitt mens såklart). Er dette vanlig?? Jeg er bittelitt kvalm hvis jeg kjenner ekstra godt etter.... Er muligens litt trøtt, men får ikke sove av den grunn. Kjenner det kanskje litt i bekkenet hvis jeg kjenner etter... Er nesten litt skuffa her jeg. Når kan jeg vente å kjenne noe? Bør jeg bekymre meg?! Husker ikke helt hvordan det var i starten sist...:)

Takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man hører bare om de som plages. Kjenner flere som var helt symptomfrie.

Nyt det, uten bekymringer:)

Skrevet

hehe,du har samme problemet som meg. jeg er i min 11.uke og kjenner absolutt INGENTING enda utenom trøttheten min.. jeg fant ut i uke 7 så venter enda..

Skrevet

jeg var og sånn... men er 11 uker nå og konstant sulten.... men kvalmen har jeg heldivis sluppet unna....... enda...... kjenner det litt i forhold til bekkenet nå, men ellers ingenting.... :o)

Skrevet

jeg gikk hele 1trim. uten å vite at jeg var gravid...

Skrevet
:) hehe ikke sant.. syntes et 6mnd svangerskap var langt nok jeg... skikkelig utålmodig på slutten:) men skal sies at vi når vi har tenkt tilbake ser at den omganssykerunden som gikk kanksje ikke var omgangssyken alikevel...hehe mere babysyken... hehe:) men alle andre var syke og jeg gikk på p-piller så det falt oss ikke inn å tenke tanken engang...:)
Skrevet

Ikke bekymre deg:)

Eneste symptomene jeg hadde da jeg var gravid var at jeg var trøtt, trodde egentlig det bare var "mørketiden" som påvirket meg....

Tok en test da mensen uteble, og fant ut at jeg allerede var i 7 uke:)

Nyt det, tenk på alle de som spyr i 9 mnd.....

Skrevet

Hehe, må jo nesten le litt av meg selv her da. Hadde bekkenløsning sist (fra uke 20), og syntes jeg merket det i bekkenet forrige uke. Så jeg heiv meg på telefonen og bestilte meg 3 timer hos fysioterapeut!!:P Men nå sitter jeg her og kjenner ikke'no.... Er greit å være forberedt på det verste!:)

Skrevet

jeg gikk gravid i 4 mnd uten nooooen symptomer..

Eller det var et poar ganger eg hadde død for kjøttkaker og tyttebær...Å jeg sto opp om natten for å lukte på den lukten om er i kjelleren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...