Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 ehhh... hva skjer? er det vanlig liksom?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Det er vel ikke el-slim. Men mens er jo slimhinnene som blir utstøtt og da er det jo normalt at det kommer slim
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Er det litt det samme som meg?..10 dager siden jeg fikk mensen nå, pleier aldri å ha den mer enn 5 dager. Dette er første mens etter MA så det må jo være grunnen. Ihvertfall til saken: Etter ca 5 dager mens sluttet jeg å blø, blødde ikke på ca halvannen dag og deretter kom det el.slim iblandet med blod..tester etter EL, men har ikke funnet den enda. Hvilken dag er du på i syklus? Bruker du EL-tester?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 fikk mensen tirsdags ettermiddag,spottet de 2 siste dagene... kan være pga MA ja kanskje...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 okey,kan liksom ikke huske å ha sett det før,men har kanskje itj tenkt så mye over det da:O)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 ehh nei bruker ikke el tester,glemte å svare på det. er 2.mens etter sist SA nå,har hatt 3 på rad:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå