Gå til innhold

vil noen som har peiling på eltesting se her litt?(litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å teste med cb dig eltest fredag ettermiddag, den var positiv, lørdag morgen var den positiv, lørdag ettermiddag var den negativ, men i dag(Første gang jeg bruker cbtester pga pergokur og gynekolog ba meg om å gjøre det, derfor har jeg testet litt ofte). I bruksanvisningen står det at når den slår ut er en mest fruktbar den dagen og den neste og en trenger ikke teste mer, men nå er den jo positiv på tredje dagen. hva skjer tror dere? jeg er på dag 14 i dag, forrige syklus var på 25 dager, så dersom denne er lik skal jeg ha el nå i helgen. hadde sex tirs, tors, fred og lør. i dag reiste mannen min vekk, og siden jeg testet neg i går regnet jeg med det var over likevel. men nå er jeg fryktelig i tvil om hva som skjer. er det muligens bare falske resultater pga pcos og pergo. gynekologen trodde ikke jeg kom til å få el denne mnd pga dårlig flow, men ba meg teste og ha sex når den slo ut. dersom den ikke slo ut skulle jeg ringe igjen.

håper noen har orket å lese gjennom alt og har noen "gode" råd og komme med. tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være at kroppen ikke klarte å slippe et egg første gangen den ble positiv da og gjorde nytt forsøk? Ingen anelse jeg altså...

Skrevet

Når på dagen testet du siste gangen?

Skrevet

takk for svar, turbotrollet, kan jo være du har rett i det ja.

ser det har forsvunnet et setning i innlegget mitt, så her kommer den:

"...lørdag ettermiddag var den negativ, men i dag(søndag) morgen var den positiv igjen, det samme nå i ettermiddag...."

har bare to cb testpinner igjen, så jeg får ta de de neste dagene for å sjekke igjen. ingen ting å spar på, har jo tenkt å få det til denne ppen :-)heldigvis kommer mannen min tilbake i morgen, så vi får fortsette sengekosen noen dager til. men det er kanskje nok å teste om ettermiddagene i morgen og tirsdag da, for morgenurinen kan være for konsentrert er det ikke slik?

Skrevet

testet i ettermiddag siste gangen, for å sjekke om den positive testen i dag morges bare var pga konsentrert morgenurin. men der er fremdeles positiv.

Skrevet

Jeg lurte også på om det var pga morgenurin du hadde fått positivt, men da er jo ikke det tilfelle:-)Så da vet jeg ikke, kanskje du er gravid, men det hadde vel kanskje ikke vist så tidlig...?En vet aldri, vi får krysse fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...