M@mm@ til mine barn Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Det er jo sånn at jeg får sykepenger fra TK da jeg går på dette... Men får jeg da bare sykepenger for de dagene jeg aktivt jobber eller for de dagene jeg er hjemme og ikke klarer å jobbe og ? Jeg mener jeg har rett på sykepenger for alle dagene og ikke bare de aktive...
M@mm@ til mine barn Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Ok, så da får jeg sykepenger som ved vanlig og så blir det en bonus for bedriften om jeg jobber da ... Supert... takk for svar.
~sjiraff~ Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Du får sykepenger for alle dagene uansett om du er på jobb eller ikke. Er jo en forutsetning for aktiv sykemelding at du får andre arb.oppg. på jobben din.
M@mm@ til mine barn Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Ja, men jeg jobber som vikar med litt forskjellig og noen jobber kan jeg rett og slett ikke ta pga bekkenløsningen som kom nå aaaaalt for tidlig. Kipt, men må jo passe på bekkenet og. OPg det er ikke alltid så lett å finne noe , da det tross alt skal komme inn de rette oppdragene og, og til de tidene jeg kan jobbe på pga barnehagehentingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå