Gå til innhold

Ville du ha stillt opp som surrogatmor for ditt barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.... av flere årsaker... men helt klart ikke..

Skrevet

Ja, jeg tror jeg ville gjort det for Emma, men som du skriver, ikke så lett å svare på før man står i det...

Men tror jeg hadde klart det, ville iallefall fått en sterk tilknytnng til barnebarnet mitt ;-)

Skrevet

Det kunne jeg nok gjort ja!

Skrevet

Jepp.

Så mange ganger hun hadde ønsket.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nå vet jeg ikke åssen verden er om 20-30 år, men tror jeg hadde sett på adopsjon som en bedre løsning, hvis dere skjønner.

Men jeg hadde gått igjennom kvalme, bekkenløsning, halsbrann og fødsel for døtrene mine når som helst!

Skrevet

Nei, fordi når mine barn er gamle nok til å ta en sånn avgjørelse, er jeg altfor gammel;-p

Skrevet

Ja ellers hadde jeg kanskje ikke blitt bestemor :))

Skrevet

Nei.

Ikke med mindre det ikke fantes andre løsninger for at hun skulle få barn, og om så var tilfellet hadde hun neppe vært egnet som mor.

Skrevet

Tror det jamfordi jeg selv ønsket meg barn og gikk og tenkte på om jeg ikke kunne få barn,det hadde vært helt forferdelig og om mamma da hadde hjulpet meg så hadde det vært helt fantastisk.

Skrevet

Ja det tror jeg nok absolutt ja.Spesielt siden jeg både elsker å gå gravid og å føde, så det hadde jo ikke vært noe offer heller... =)

Skrevet

Nei

Skrevet

tror jeg hadde vært for gammel når den tid hadde kommet?? men hadde det ikke vært for det skulle jeg gjerne gjort det;)

Skrevet

Nei. Jeg ville ha støttet henne økonmisk slik at hun kunne adoptere.

Skrevet

Nei! Gå gjennom ild for de, ja absolutt, men bære fram barn for de, nope!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...