Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg er skikkelig kåt nå, og fantaserer om skikkelig jentesex, har aldri prøvd det, men tanken tenner meg veldig !!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Åja i alle høyeste grad! Både jeg og kjæresten min koser oss masse med å fantasere om det! Og det gjør det jo enda bedre at jeg har hatt sex med 3 jenter, noe han vet om og som gjør han veeeldig kåt! Nå er jo jeg i et utrolig bra forhold med veldig god sex, og kan ikke tenke meg sex med noen andre, men jentesex er sinnsykt godt og absolutt å anbefale!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fantaserer også om sikkelig dirty jentesex!! Fantaserer også masse om å ha sex med min kjære og leke med ei jente som har sin kjærest der om noen skjønner:) Jeg og jenta har sex, min kjære og hennes ser på Vil at min kjære skal få se... det tenner meg, men med en gang jeg tenker han skal borti... faller hele fantasien bort:) heheheeh!! Vil ikke dele samboer med noen... hehehehehe!! Bra dette er fantasier:) MEN den tenner veldig!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Det er rart... Jeg tenner faktisk ofte på å tenke på at kjæresten min har sex med andre jenter mens jeg ser på. Ville jo selvfølgelig ikke det i virkeligheten. Altfor sjalu og vil jo ha han for meg selv, for han er så fin Men fantaserer om det begge to...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Aldri tent meg før,men nå etter jeg ble gravid såå åååh....kunne tenkt meg ei jente som er erfaren med jentesex til å ha sex med......
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jentesex er fantastisk! Har hatt det mange ganger før, og blir fortsatt like våt av tanken på det... har veldig lyst til å ha det igjen....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, men drømmer stadig om det. Er redd ofr å prøve "forbudden frukt"- tenk om jeg "konverterer"!!!
stinesupersøt_24 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har hatt jente sex 3 ganger..de fleste av gangene i fylla...men det var verdt hver eneste sekund.har aldri vært så kåt før i hele mitt liv.holdt på i evigheter og bare slikka hverandre..tok hverandre på puppene og fingsa etc..jeg skal gjøre det igjen...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 vil du leke med meg eller?vi skal få en skikkelig orgasme begge to.slikk meg no da
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 kan du ikke fortelle mer slik at jeg blir våt nede og at du kan slikke meg etterpå og jeg vil fingre deg til du får en opplevelse du aldri vil glemme
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Blir kåt av og lese dette....Må fingre litt på den deilige fitta mi.....Våt og deilig.....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Andre som er kåte, og har våt fitte ? ........
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 ja jeg er veldig kåt og har veldig våt fitte vil du leke med meg
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Er dette virkelig stedet å drive med sånt?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #18 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og vil være med. kan jeg friste med en deilig nybarbert fitte? Etter at jeg ble gravid har jeg tankt masse på jentesex, særlig det og slikke hverandre. Har deilig sex med samboer men har mye fantasier på dagtid da jeg er sykemeldt og samboer ikke er her og kan tilfredstille meg. Skulle gjerne blitt slikket av deg så kan jeg slikke den deilige fitta di etterpå. Åh at ikke samboeren er her nå, ble skikkelig kåt her nå
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #19 Skrevet 17. oktober 2007 Hvorfor måtte dere slutte denne samtalen da??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 Sånn tenker jeg og! Bare se ikke röre for min kjärestes del... kanskje egoistisk, men det er jo i fantasien:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 mmmm!! har såå lyst å slikke!! noen andre?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 Jentesex tenner meg..Har rota med et par jenter,men aldri løpt linja helt ut..Men gud som det tente meg..Har snakka en del med sambo om dette,men han vil absolutt ikke dele meg med noen:-))Ikke en jente en gang:-( Men fantasier er iallefall lov,heldigvis:-))
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Hmmm;) tenk hvor deilig det hadde vært å latt løpe gått helt ut:P Har ikke gått så langt jeg heller, men F så deilig det kunna blitt!! Jeg sitter bare her å fantaserer om hvor deilig det hadde vert!! mmmmm!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #24 Skrevet 17. oktober 2007 Hadde en periode som jeg var fast bestemt på og gjøre det..Sa til sambo at han måtte la meg prøve.For akkurat den drømmen måtte jeg liksom prøve ut..Men etter å ha diskutert dette frem og tilbake,så må jeg respektere sambo..Det er jo han jeg skal leve med..Men det er fortsatt en deilig drøm:-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #25 Skrevet 17. oktober 2007 Man kan jo dele sine fantasier her med oss andre jentene, så kan vi hjelpe til me drømmen:P Deilig det;) har lyst å dele mine fantasier med noen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå