Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Siden i dag klokken fire, har jeg hatt utrolig vondt i magen. Skikkelige takvise smerter, og for meg kan det virke som enten kynnere eller rier. Men det som er så rart, er at det er mest vondt på den ene siden. Og jeg får slike tak hver 6 eller 7 minutt. Men de varer ikke så lenge. Hva er dette, og hva burde jeg gjøre. Er 25+5 i dag
Tutten-tei Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ta en tlf til jordmor du.. Hadde det omtrent slik i går jeg å.. (la ut innlegg om d i sted)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 RING JORDMOR/FØDEN/LEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! høres ut som premature rier...............!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma til s@lma Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Tror det beste er å ringe føden , ganske snart! Er førstegangs selv, så har ingen gode erfaringer å komme med, men dette høres ikke helt vanlig ut. Best å være på den sikre siden og få det sjekket. Ikke veny lengre og ring de! Lykke til, krysser fingrene for dere:)
rossi30 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg ville ringt jordmor, for å være på den sikre siden. Enten har hun noe fornuftig å si over tlf......eller så sjekker hun deg! Hvis du ikke får oppfølging av jordmor, ring legevakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå