Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tanker om det ikke er så bra å parkere den bærbare pc´n på fanget/magen? Foregår det noen form for stråling f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er nok stråling tror jeg. har i allefall blitt stort fokus på at gutter/menn burde sitte med lap-top i fanget, kan få redusert spermproduksjon. Men hvordan det vil påvirke en graviditet, og om den eventuelt vil gjøre så, det vet jeg ikke:o)

Skrevet

ja det kan umuli vere bra...sitte selv med lap-toppen men har to puter på fanget og den oppå! sitt i ti minutt og kjenn den varmen f.e.k på putene! vanvittigt:( sikkert masse stråling fra ein data,når det er mye i ein liten mob!!??!! ikke d at eg er hysterisk av meg men det virker logisk!

Skrevet

huff, min baby kommer til å gløde når den kommer ut, sitter nesten hele tiden med pcn på magen eller fanget=(

Skrevet

tenk på all stråling vi går igjennom hver eneste dag da..

 

 

Skrevet

hehe..går sikkert fint,som med det meste:) men bruk ei pyte eller to da! har hørt at man skal bruke det...

Skrevet

sitter du med mye puter under dataen går jo kjølevifta seg varm jo=(

Skrevet

Jeg liker ikke å ha pc`en på magen, tør ikke ta sjansen når det er usikkert hvor mye stråling babyen får...

Koster så lite å ha den på bordet!

Skrevet

har hatt den på magen i 9 mndr nå, så vi får se hva som skjer :o)

 

Næh, kan aldri tenke meg det er farlig!

Skrevet

Nei,dette er visst ikke farlig! Min sambo er nerd og kompisen hans er supernerd.. ;)

Strålingen fra en laptop er visst mindre enn den du får igjennom deg bare du går igjennom ett byggefelt eller en by.

Stråling er det veldig mye av rundt oss..

Skrevet

Jeg tror virkelig ikke det har så mye å si. "Strålingen" fra en bærbar kommer av at det dannes et magnetisk felt rundt den. Og magnetiske felt er det rundt alle elektriske apparater, og i naturen rundt oss. Det er ikke spesielt sterk rundt en laptop heller...

 

Grunnen til at menn ikke bør sitte med laptopen i fanget hele tiden, er at laptopen produserer varme. Varme er ikke bra for sædkvaliteten. Av samme grunn anbefales menn å ikke bruke for trange truser eller dongeribukser.

 

At man blir varm på magen av å ha laptopen der, eller varm i øret av å snakke i mobilen lenge, kommer i hovedsak av at apparatene produserer VARME, ikke en eller annen mystisk "stråling".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...