Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 er treffene kuttet helt ut eller?! har ikke hørt noe om det på en stund nå....
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 vi kan jo fortsette da søta!
Yo&La+spire Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Prøvde jo lenge å få til noe, men det var så vanskelig å finne tid og sted som passa for alle at eg ga ihvertfall litt opp... Men eg og snuppa er veldig med visst det blir noe! Iallefall fra mandag....Bare si en tid:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 oki =) flott flott.. eg kan ikke på torsdager lenger da, siden eg driver å danser og sånn da men andre dager funker fint for oss altså! hvilke dager og tider passer best for dere?
Yo&La+spire Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Hva med onsdag da? Det er samme for oss...bare ikke mandag passer så veldig bra.....Kan ikke bare alle si den dagen det ikke passer, så sitter vi nok igjen med en dag forhåpentligvis...
Bergene Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Alle dager passer for oss. Onsdager er fint =)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 dytt. Jeg kjeder meg om dageneeeee
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 jeg også.. dytte dytt
Bergene Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Dag er det samme for oss. Vi sitter nå igjen med tirsdag, onsdag og fredag. Ser Eg&Minlilleskatt har foreslått onsdag, det er vel en grei dag? Noen som ikke kan onsdager? Når kl da? Får vår del så er ikke kveld så ideelt siden lillemor legger seg rundt kl 19.30 og da har jeg allerede puppet i en liten evighet (begynner vel med kveldstell og pupping rundt 18.30). Andre som har visse hensyn å ta eller ønsker til kl slett? Også var det sted, hehe, det er jo ikke så viktig. Det som betyr noe er jo at vi treffest =), hihi. Noen forslag; Agustin i 5 etg. på galleriet, Opus på bystasjonen, Zupperia eller Era.
Bergene Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Så kom igjen jenter, skrik ut om hva dere ønsker, haha =P.
Bergene Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Og en ting til, dette er mitt nye nick....Tror jeg, må bare klare å bestemme meg, haha, byttet først til det nye, så tilbake til det gamle igjen, men jo nå bytter jeg til det nye igjen, litt sånn vinglete, men skal prøve å holde på dette nå da hehe. Hilsen FruLykkelig.
Synne&TheTerminator Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Onsdager passer fint her å... Vi må gå et sted der det er plass til et par vogner oxo...
Yo&La+spire Skrevet 12. oktober 2007 #18 Skrevet 12. oktober 2007 Neste onsdag (altså den som kommer) kan ikke eg på formiddagen, men ellers er eg med! Kansje vi kan få til faste treff? Eg kan helt klart avse en dag i uka til litt sosialisering;)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 15. oktober 2007 #19 Skrevet 15. oktober 2007 Onsdager er bra!!!! Både på Augustins og ERA har god plass til barnevogner, men jeg foretrekker Augustins. Der er det god lekeplass!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #20 Skrevet 15. oktober 2007 den er vi med på boble!! når skal vi si da? nå på onsdag? eller neste? hvilket klokkeslett passer for folk??
Yo&La+spire Skrevet 16. oktober 2007 #21 Skrevet 16. oktober 2007 Visst det for eks blir neste onsdag passer det for oss etter kl halv 4 bare...(den 24 altså). I morgen er kansje litt kort varsel for mange? Eller? Augustin er et bra sted, så får snuppa kansje sett pappan sin og:) Han jobber der.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 18. oktober 2007 #22 Skrevet 18. oktober 2007 kan ikke vi si neste onsdag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå