Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvordan går det med ammingen? Ga noen råd i går... ;-) If you don´t mind me asking...
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 fremdeles bare 20 milliliter tilsammen etter masse pumping. pumper uten å se hvor mye som kommer ut mens jeg ser tv og sånn så er ikke stresset som gjør det ihvertfall. Lurer på om jeg kanskje kan ha mer melk men at jeg ikke får det ut... hjelper den nesesprayen på "hele" utdrivningen eller bare for å få den igang? Har fulgt alle råd jeg har f¨ått og sendt mail til ammehjelpen... hvis det ikke tar seg opp tar jeg en tur på ammepoliklinikken og håååper de kan hjelpe. du vet vel ikke tilfeldigvis om det finnes noe medisin man kan ta for å øke melkeproduksjonen? for nå har jeg gått i snart 3 uker og bare pumpet ut 10-20 ml hver gang selv om jeg pumper hver 2/3 time... Prøver å legge henne til også men hun nekter. nå har hun til og med begynt å streike på ammeskjoldene =(
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Fant den nå =) Tror ikke det fins noen medisin for å øke produksjonen, nei... Den sprayen får i gang utdrivningen. Fikk den da jeg hadde brystbetennelse med eldstemann, og den er veldig effektiv. Du er kjempeflink som står på, men hvis ikke du klarer å øke det mer må du jo bare gå over til erstatning. Er jo ikke vits i at du sliter deg helt ut. Pumping er vanskelig og tungt, syns jeg. Har selv fullammet to stooore gutter i 5 mnd, og har hatt masse melk begge gangene. Har likevel nesten ikke fått ut noe ved å pumpe. Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå