VinterSol+2 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 jeg fikk implanon 8 uker etter fødsel. nå, 3mnd og en uke etter, har jeg fått en blødning. skal man blø litt hver mnd med implanon? trodde en slapp helt unna jeg...?
Turid Laila Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hva er implanon? Som du skjønner har jeg ingen erfaringer bare lurer på hva det er
VinterSol+2 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 i stedenfor p-piller el, har jeg fått operert inn et lite implantat i armen, Implanon. :=)
krabbe Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 med implanon har du ingen rytme i blødningene i det hele tatt. Enkelte får blødninger som vanlig, enkelte blør i lange perioder, enkelte blør ikke i det hele tatt, og enkelte kan ha småblødninger innimellom. Ikke noe fasitsvar altså.
VinterSol+2 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 aha. takk for svar! jeg som håpet at jeg slapp unna! jaja, da får jeg bare gjøre vane av å ha bind el truseinnlegg i veska da.. *sukk* men hva kommer disse blødningene av egentlig, når det ikke er mensen eller skikkelig bortfallsblødning? noen som vet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå