Gå til innhold

Hvilken prevansjon har minst bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen i morgen å få reept på noe, men aner ikke hva jeg bør ta. Vil ikke gå opp i vekt eller få humørvingninger å sånn. Hvilke p-piller er best? Jeg ammer enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har p stav. lagt på meg bitte litt, men ikke noe annet. Mistet mensen. Det synes jeg er en bonus!

Skrevet

Har hormonspiral fordi den har mindre hormoner enn p-piller, og hormonene er konsentrert på ett sted i kroppen.

Har så og si ingen mens, og ellers ingen birvirkninger heller.

Skrevet

Jeg har prøvd mye da. Spiral tålte jeg ikke. Blødde av minipillene osv osv........ Første gang jeg er virkelig fornøyd med et p middel.

Men litt for sikkert da, siden mannen min ikke vil ha flere barn og jeg gjerne skulle hatt en til Ville gjerne hatt bivirkningen "kul på magen" om en stund.

Et uhell hadde liksom ikke gjort noe!

Skrevet

om du ammer er det vel kun en type p-piller du kan få. Ellers er kondom kanskje det som har minst bivirkninger - hvis du ikke regner et liv i sølibat:) legen min anbefalte hormonspiral og sa at det var mye mindre hormoner i denne enn i p-piller. skal du ha det må du få resept hos legen, gå å kjøpe den på apoteket og ta den med til legen så de får satt den inn.

Skrevet

jeg fikk den hos legen og satte inn samtidig. Trengte ikke gå å kjøpe selv.

Skrevet

åja- kanskje det er litt forskjellig praksis fra legesenter til legesenter. Hu sa til meg at jeg bare skulle ringe ned hvis jeg fant ut at jeg ville ha det, så kunne jeg hente resepten og stikke på apoteket før timen min. HI - hvis du vurderer hormonspiral så ring ned på morgenen og hør åssen det er på legesenteret ditt, sa kan du evt få hentet resept og tatt en tur på apoteket før du har timen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...