Du og jeg og vi fire Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hva er egentlig forskjellen mellom verditakst og lånetakst på bolig?
*Rutletutt* Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 lånetaksten er 90% av verditaksten. verditaksten er markedsverdi.
Du og jeg og vi fire Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 ok, men har det noen praktisk betydning? Jeg mener, hvorfor står det egentlig i prospektet?
*Rutletutt* Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Banken går ut i fra låneverdien når de tar pant i eiendommen.
*dum&deiLig*™ Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Fordi du skal vite hvor mye du får låne på huset, og hvor mye du derfor trenger i egenlkapital....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå