Gå til innhold

Serviser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe utenom barn temaet!!

Hvor har dere kjøpt servise deres?

Og hva samler dere på?

Har tenkt til og kjøpe et rimelig middags servise, noen som vet om noen nett butikker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi samler på "Antarktis" av Vebjørn Sand og har kjøpt Ari Behn serviset "Peacock" til søstra mi :)

Skrevet

Vi sparer på Märtha vi da. Det er kjempefint syns vi. Hvis du vil ha noe veldig enkelt kan jeg anbefale Cuisine. Det er fint det også, men jeg ville kanskje hatt det på kjøkkenet framfor finservise.

Se her: www.glassoginterior.no

Skrevet

Jeg har IKEAs 365+ har hatt det nå i 8 år og det er like fint... Du kjøper en og en asjett/tallerken mv. Har mange deler. Fordelen er at det er veldig stilrent og hvitt, så tilbehøret avgjør hvor pyntet bordet blir. Bruker det både til hverdags og til fest. Liker forøvrig stram stil og har bestikk fra Gense til: "Silk".

Har bodd i små leiligheter og har ikke hatt plass til både fin- og hverdagsservise. Bor i hus nå, men er jommen ikke sikker på hvor jeg evt skulle fått plass til et finservise.

Har kaffeservise fra Wedgewood: "Metropolis" som jeg er veldig fornøyd med. Blir så fjongt når man dekker på. Det eneste som er leit er at det selvfølgelig gikk ut av produksjon i april i år.. Så jeg håper jeg ikke knuser noe...

Forøvrig kan du jo se på nettbutikken http://www.glassoginterior.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...