Monajenten Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Grisebra spilt!!! HEIA BRANN!!!!!!!!!!!!!!!!
nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Forbaskade skarrekjerring...............he he!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrritbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra!!!!!!!!!! Heia heia!!! Det går ikke an!! 2 mål på 2 min!! KEM E BEST???????
Monajenten Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Herreguuuuuuuuuuuuuuuud vi hylte sånn her hjemme at vi hoppet på fjernkontrollen og skiftet kanal!! TO NULL!!!!!!!!!!!!!!!!! VI VINNER SERIEN I ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Genialt! Selv er jeg FFK supporter, men liker Brann, så holder med de i alle kamper, bortsett fra om de spiller mot FFK, hehe.. Ja..er vel bare å gratulere dere med seriegullet nå :-) Håpet dere skulle ta det i fjor jeg, men da stjal de ekle trønderne det foran nesa på dere, usj... Deilig følelse å slå trøndrene idag, jippi!!
Monajenten Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Ja, gratulerer så mye med seieren over RBK, vel fortjent:-D Heia Brann Heia Brann Heia Brann!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D Ikke gratuler for tidlig, må ikke jinxe;) Men nærmere har vi aldri vært:-D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Æsj ja, heller Brann en RBK!!
Monajenten Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 :-o :-o :-o Hva sa du Cat, hørte jeg riktig???????????
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Gullet er som godt deres nå.. Dere ligger 7 poeng over Viking, så dette går nok deres vei :-) Grattis med 3-0 :-)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Jeg bor i Lillestrøm, er oppvokst i Lillestrøm og har LSK imitt hjerte, og selvom vi ligger under nå så mener helt oppriktig, heller BRANN som seriemestere enn RBK Gratulerer Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå