nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Begynt å tenke jul jeg! Vet hun har to Roald Dahl bøker ihvertfall......... Noen tips! Maks 200 kr!
Skravlemamman Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Arne Svingen har skrevet noen morsomme bøker om Hubert. Til stor latter for den voksne som leser, og til 5 åringen som hører på. Dette er også lettlest bøker som er greie de første årene når hun lærer å lese. Godt valg:-)
Go`mamma`n... Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Gutten vår blir snart 5 år, og han er hekta på de tradisjonelle eventyrene. Som vi sef leser for han.
nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Det har hun fått en gang før av oss!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Magussi!!!! Den er herlig, og jeg blir nok å lese den aaaange ganger før han er konfirmert ja. Lettlest og enkel, med en genial historie.
Kjel-Tring Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Pulverheksa er en slager her i huset,det samme med den ville ungen.Albert Åberg er og topp,likeså Lotta fra bråkmakergata...
engajente Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 har du sjekket goboken førskole, der har de bøker med en bokstav pr bok samt en serie med tall. ifølge mamma som jobber i skolen er disse veldig fine og populære
nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Meldt meg ut akkurat nå, men kanskje jeg kan bytte den boka som var farlig for små barn i den. Den var ikke dum. Hun har jo akkurat begynt på skolen og sier hun lærer om bokstavene......... så søt da:)
Learning to fly Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Gubben og katen bøkene er kjempemorsome! Finnes i lydbøker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå