Süsse Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Vi har da et fantastisk "bibliotek" her og fine lesestoler. I dag leste han 3 böker i fölgene rekkefölge: Koranen. Mordgeschichten og Transcendental meditasjon.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Høres ut som han kan bli gagns menneske...
Süsse Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Hvis han ikke fatter et veldig snevert interressefelt innen et av disse temaene saa...
supergyda Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Høres veldig bra ut. Min leste "Wittgenstein for beginners" i fjor, og det var jeg veldig fornøyd med. Men dette høres hakket bedre ut. Og der utlignet Lillestrøm. F** i hel****
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hehehe, stilig. I klassen til datteren min hadde de muligheten til å låne bøker på biblioteket for å forske på valgfritt evne. De fleste valgte enkel ting som låg intresset nære mens datteren min lånte en bok om "blomster i Norge" Favoritt programmet hennes er forøvrig Newton. Og hun elsker alle kunnskapsbøker.
Diva Muffin Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Vi har lest Felleskatalogen og Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans i dag.
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 "Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde basjet på hodet hans", er en sikker favoritt her i huset. Den er blitt lest til mange unger.
Süsse Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 Han er 20 mnd, saa selvfölgelig HELE koranen.
Willemo Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 For en oppvakt liten gutt! Min toåring er mest interessert i Emma ( særlig den der lillebror har bæsja i bleia..) Jeg ser hun har prøvd seg på en av mine pensumbøker "Narkomiljøet" som ligger her på skrivebordet. Lite bæsjing i den tydeligvis, så her har hun rabla med kulepenn etter beste 2års evne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå