Gå til innhold

Er gutten min litt feil oppdratt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har da et fantastisk "bibliotek" her og fine lesestoler. I dag leste han 3 böker i fölgene rekkefölge: Koranen. Mordgeschichten og Transcendental meditasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke fatter et veldig snevert interressefelt innen et av disse temaene saa...

Skrevet

Høres veldig bra ut. Min leste "Wittgenstein for beginners" i fjor, og det var jeg veldig fornøyd med. Men dette høres hakket bedre ut.

Og der utlignet Lillestrøm. F** i hel****

Skrevet

Hehehe, stilig. I klassen til datteren min hadde de muligheten til å låne bøker på biblioteket for å forske på valgfritt evne. De fleste valgte enkel ting som låg intresset nære mens datteren min lånte en bok om "blomster i Norge"

Favoritt programmet hennes er forøvrig Newton. Og hun elsker alle kunnskapsbøker.

Skrevet

Vi har lest Felleskatalogen og Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans i dag.

Skrevet

"Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde basjet på hodet hans", er en sikker favoritt her i huset. Den er blitt lest til mange unger.

Skrevet

Han er 20 mnd, saa selvfölgelig HELE koranen.

Skrevet

For en oppvakt liten gutt! Min toåring er mest interessert i Emma ( særlig den der lillebror har bæsja i bleia..) Jeg ser hun har prøvd seg på en av mine pensumbøker "Narkomiljøet" som ligger her på skrivebordet. Lite bæsjing i den tydeligvis, så her har hun rabla med kulepenn etter beste 2års evne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...