LINDA*** Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvor mye gir dere? Knotten her er oppe ca 2 ganger om natta (rundt 02 og 05), og har til nå gitt pupp. Men den er jo "tynnere" enn mme. Pumpa puppen nå, og fikk 100 ml (ammer kun om natta, derfor så lite), men da er det kanskje bare det han trenger da? 100 ml pr gang? Tips?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Dette varierer så enormt. Noen trenger ikke nattmat om man gir mme om kvelden,mens andre må ha nattmat uansett. Min gutt på 6mnd får ca 100ml om natten. Han vil ha mer, men får ikke fordi han spiser ikke frokost da.
**My little Miss drama and I** Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 snuppa er 5 mnd å har vært mme barn nå i en mnd, hun legger seg ca 19-19.30 å våkner halv 5 ca (kan variere litt) å får da 150 ml mme.. sovner rett etterpå igjenn vi står opp klokken 8-9 ca.. du kan jo prøve deg litt frem da? står jo at når de er fra 5 mnd oppover skal de ha mellom 165-220 (ca) så du kan jo prøve med 150 ml( det blir 165- når ferdig blanda) å se hvor lenge han sover? kanskje han bare trenger et av måltidene da ,mme sies å være mer mettende ja:)... men alle er forskjellig ,man må bare prøve seg frem..
Makka Pakka Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Har selv en gutt på 5 mnd som får to flasker mme om natten, dvs første ca kl 24 (+/- en time) og så en kl 3-4. Han spiser 150-200ml pr måltid. Selv om du klarte å pumpe 100 ml så er det trolig at gutten din klarer å få mer ut av puppen enn det, og at 100 ml dermed er for lite. MEEN ikke sikkert, det vil du jo snart finne ut. Du kan jo spe på med litt mme, f.eks fra sånn ferdiglaget på kartong, det gjorde hvertfall jeg da jeg drev å både pumpet meg + ga mme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå